piątek, 7 czerwca 2013

Majowe mobile mix + ogłoszenia :)


 1.Maturalnie ;)
2, 3 ,4. Idealni towarzysze do nauki matmy, jak i każdego innego przedmiotu <3


5. Bez - cudowny zapach<3 
6. ;)
7. Kawka, ciacho i słonko. :)
8. Nunka  - co prawda jest to piesek sąsiadki, ale chyba większość czasu spędza u mnie niż u swoich właścicieli ;))



9. Maseczka ;)
10. Sałatka <3
11. Jeden ze sposobów na na odreagowanie...
12. Pomaturalny kaprys = pieczenie faworków :D






Gdy Wy czytacie ten post, ja już na pewno jestem w Zakopanem, co po części wiąże się ze smutna wiadomością... Nie wiem niestety, jaki będzie mój dostęp do laptopa i internetu, przez co obawiam się, iż może ucierpieć na tym mój blog, a posty, mogą pojawiać się bardzo nieregularnie lub w ogóle i to aż do końca sierpnia! :( Na szczęście, cały czas  mam dostęp do internetu w telefonie, wiec postaram się, być chociaż  z  Waszymi blogami na bieżąco ! ;) Mam nadzieję, że uda mi się, tak wykombinować, aby moja przerwa była znikoma. ! (wiem, że dopiero co robiłam przerwę maturalną, ale ze względu na to, iż udało mi się załapać pracę, muszę podjąć taki kroki. Na razie niestety, nie mogę zabrać ze sobą laptopa, ale mam taką cichą nadzieję, iż za 2-3 tyg. uda się. moim rodzicom, mi go tutaj podrzucić, wiec wtedy mogłabym blogować pełna parą. Trzymam za to kciuki!)
Pozdrawiam Was bardzo gorąco i liczę na to, ze gdy wrócę Wy będziecie nadal tutaj na mnie czekać ! :**

PS. A jeśli są tutaj jakieś dziewczyny z Zakopanego lub okolic - piszcie śmiało na e-mail, a z ogromna chęcią się z Wami spotkam na małe pogaduchy <3

11 komentarzy:

  1. nie kuś truskawkami :)
    powodzenia z praca, też muszę coś znaleźć na wakacje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nunka jak jęzora wywinęła ;)
    powodzenia w pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wybywam do Zakopanego na początku lipca :) Trzeba się dobrze zrelaksowac po tych wszystkich maturach ^^ Powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, trzeba odpocząć po maturach, w końcu mamy zasłużone wakacje ! ;))

      Usuń
  4. Ale pięknie rysujesz oczy <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę pracy;) również miałam jechać do Zakopanego do pracy jednak nie wypaliło;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałaś w tym roku maturę? I jak Ci poszła? Z niecierpliwością czekam na wyniki, które już za tydzien ;). Ciekawe czy będę śmiać się czy płakać ;D.
    Przy okazji, piękne masz paznokcie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham bez! Sałatka wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie łakocie zabieram ! :D Mniaaam <3 Pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Kochani za każdy komentarz ;) Czytam je wszystkie i baaaardzo sobie cenie, wiec na pewno sie odwdzięczę !
Z miłą chęcią przyjmę konstruktywna krytykę ale wszelkie obraźliwe komentarze lub zawierające tylko reklamę, będą od razu usuwane.
a na wszystkie pytania będę odpowiadać albo tutaj, albo na Waszych blogach, aby było łatwiej. :)

Pozdrawiam. ♥