czwartek, 31 stycznia 2013

Mani dla niewymagających ;))

Dzisiaj mam dla Was lakier który hyym. od samego początku nie wzbudził mojego zachwytu. dostałam go od znajomej w październiku i za żadne skarby nie potrafiłam się zmusić do pomalowania nim pazurków :) Ostatnio jednak w końcu się do tego zmusiłam, mając ciche marzenie, że może na pazurkach, jakimś cudem zmienię o nim zdanie i mnie zachwyci. ? Efekt niestety był odwrotny. Lakier ten niesamowicie mnie irytował, wiec zastanawiając się nad jakimś rozsądnym wyjściem postanowiłam zmalować jakiś wzorek. Tylko że z racji braku czasu  i nieuchronnie zbliżającym się wyjściem musiałam poratować się samym brokatem (tak to już jest, gdy malowanie paznokci zostawia się na ostatnią chwile przed wyjściem-.-) . Efekt końcowy ? Myślę , ze nie jest tak źle.  Wyszedł taki prosty mani dla niewymagających, ale przynajmniej przestał mnie irytować ten niebieski lakierek i nie patrze już na niego z taka "nienawiścią" jak na samym początku. :D  Zresztą sami zobaczcie.








Co do samego lakieru (Vipera high life nr.847), to nie mam żadnych zastrzeżeń, szybko schnie, 3 warstwy pokrywają idealnie, pędzelek jest w miarę wygodny. No tylko ten kolor który w zupełności mi nie odpowiada. Ale jeśli Wy lubicie takie odcienie i z takim wykończeniem to polecam. U mnie na pazurkach trzyma sie bez uszczerbku już 4 dzień wiec trwałość też jest dobra ;))

A co do brokatu, to jest to, co prawda zwykły liner do paznokci ( Mariza nr. 03), którzy jak zauważyliście, posłużył mi nieco inaczej niż wskazuje na to jego przeznaczenie.



Buziaki ;**

29 komentarzy:

  1. piękne połączenie!
    ja uważam, że to mani dla wymagających, ale niemających czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty w wykonaniu i bardzo ładny :) czyli coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne pazurki :)
    właśnie maluję je Viperą, ale różową :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przy okazji zapraszam na rozdanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny efekt z tym lakierem marizy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszedł z tym brokatem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny i prosty sposób na ładne pazurki :)



    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor nie jest taki najgorszy;) Btw, to są Twoje naturalne paznokcie? Wow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne ;) Tipsy, żele itd. mnie tylko odstraszają, gdybym miała wybierać, to wolałabym krótkie ale naturalne, niż długie, a sztuczne :D

      Usuń
  9. ładny, ale to niestety nie moje kolory :(

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie to wygląda w połączeniu z brokatem, bo ten mieniący się sam w sobie błękit też jakoś mnie nie porywa. ;-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wygląda, lubię tego typu mani :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy mani, do tego koloru mam sentyment, podobny turkus był jednym z moich pierwszych lakierów z inglota;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mozesz mi powiedziec co Ty robisz ze masz tak piekne i dlugie paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie pomalowane paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. czasem taki lekki akcent wystarczy by było elegancko i pięknie:) Mnie się podoba bardzo, moze dla siebie wybrałabym tylko inny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, piękny manicure! Podoba mi się zarówno ten niebieski lakier, jak i ten brokatowy :))

    Przy okazji zapraszam Cię na rozdanie - do wygrania bransoletka Who z dowolnym napisem :)
    http://palinka-blog.blogspot.com/2013/01/rozdanie-do-zgarniecia-bransoletka-who.html

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjny efekt, zazdroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękne paznokcie. :)

    Z racji, iż bierzesz udział w konkursach, pragnę Cię zaprosić na moje rozdanie. Do wygrania m.in. kosmetyki Miyo: http://kkamilaa.blogspot.com/2013/01/urodzinowy-giveaway.html Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor ładny ale z jakiegoś powodu też mam co do niego mieszane uczucia. Nie wiem czy bym nosiła :).
    Masz śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Kochani za każdy komentarz ;) Czytam je wszystkie i baaaardzo sobie cenie, wiec na pewno sie odwdzięczę !
Z miłą chęcią przyjmę konstruktywna krytykę ale wszelkie obraźliwe komentarze lub zawierające tylko reklamę, będą od razu usuwane.
a na wszystkie pytania będę odpowiadać albo tutaj, albo na Waszych blogach, aby było łatwiej. :)

Pozdrawiam. ♥