środa, 13 lutego 2013

Gazetowe love - czyli propozycja walentynkowego mani

Z okazji zbliżających się Walentynek (które co prawda uznaje za jedne z najbardziej komercyjnych i kiczowatych "świąt" w roku ) to w końcu nie mogło, przecież zabraknąć tego motywu na moich pazurkach ;))



w planach miałam już od  dawna wypróbowanie  gazetowo-serduszkowego mani i w końcu mi sie udało ;)

Serduszka po prostu wkleiłam w Wordzie i wydrukowałam, po czym wycięłam kawałki  adekwatne do wielkości moich pazurków ;) Jeszcze nie opanowałam w 100% metody gazetowej, wiec nie wszystkie serducha ładnie się odbiły, ale nie jest tragicznie.



Jedyny paznokieć, na którym wszystko ładnie się odbiło :))


Lakierem bazowym jest GR Paris nr. 114  (zaczyna mnie to powoli przerażać, ale chyba mam jakiś "fetysz" na punkcie GR, większość mojej kolekcji to właśnie lakiery tej firmy ;O )



Buziaki kochane i możecie trzymać za mnie oraz moja klasę jutro kciuki, bo mamy Walentynkowy Turniej Tańca, a za ogarnięcie układu zabrałyśmy się dopiero dzisiaj (zresztą tylko dlatego, że zagrożono nam, iż jeśli nie weźmiemy w tym udziału, to będziemy mieli obniżoną ocenę z zachowania) , wiec pełen spontan jutro, no ale liczy sie przecież w końcu dobra zabawa, prawda ?! ;))
--------------------------------------------------------

EDIT !!
 Krok po kroku, jak zrobiłam to mani:
1. Na samym początku wkleiłam  rząd serduszek do Worda, tak aby utworzyć kilkuwersowy ciąg.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

po czym wydrukowałam plik. Nie musicie miec żadnych specjalnych tuszy, drukarek, kartek itd.  Najzwyklejsza w świecie drukarka jest idealna ! wzorek odbija się równie dobrze co wycięty z gazety !
2. Paznokcie malujemy na bazowy kolor i czekamy aż wyschnie.
3. Gdy lakier przeschnie szykujemy alkohol lub spirytus salicylowy i wlewamy go do jakiegos pojemniczka (u mnie jest to nakrętka z mgiełki)


 UWAGA ! mój bład ze źle odbitym wzorkiem polegał na tym iż użyłam ciut zwietrzałego alkoholu.
4. Wycinamy z naszej kartki wycinki, tak aby odpowiadały one wielkości naszych pazurków.


5. Karteczkę z gotowym wzorkiem wkładamy do nakrętki z alkoholem, po czym przykładamy do pazurkach na którym chcemy odbić sobie wzorek mocno dociskając przez ok. 30 sek.
6. Ostrożnie ściągamy papierek, jeśli cos się nie odbiło paluchem nanosimy alkohol na pazurka i raz jeszcze mocno dociskamy.
Nie przestraszcie się gdy zostanie Wam taki meszek z gazety, ale spokojnie da się go zmyć
pocierając kilkakrotnie zmoczonym w alkoholu paluszkiem


7. Powtarzamy krok 5 i 6 na resztę pazurków, a gdy całość przeschnie malujemy pazurki bezbarwnym lakierem ;)

28 komentarzy:

  1. jakie śliczne, jej cudo :)
    wpadnij do mnie
    http://kosmetycznieee.blogspot.com
    http://kuchareczkamala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie zastąpiłaś sobie płytkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ładnie :) śliczne serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja - i kolor lakieru i serduszka na nim :)

    Powodzenia jutro! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja - zarówno kolor lakieru jak i serduszka na nim :)

    Powodzenia jutro! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A więc to nieprawda, że wydrukowane motywy słabo się odbijają? :>. Zatem będę próbować, bo z szarą gazetą poszło mi dość sprawnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda świetnie!!! niesamowity pomysł.
    mogłabym prosić o dokładniejszy tutorial?

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie Ci to wyszło! naprawdę super efekt!
    pozdrawiam i powodzenia jutro zatem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczne :) i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że i Ciebie motyw z gazetą dziś natchnął :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Bardzo ładny róż i te serduszka jakie słodkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny efekt, muszę w końcu spróbować tej metody.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że z wydrukowanych rzeczy też wyjdzie "Metoda gazetowa". Myślałam, że jedynie dzięki strukturze gazety można odbić "wzorek" za paznokciu. Noe ale się myliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne paznokcie :)
    W życiu bym nie pomyślałam, że można je zrobić taką prostą metodą.

    OdpowiedzUsuń
  15. super efekt i jaki prosty! :D



    Zapraszam do mnie ;*
    Pozdrawiam



    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie Ci to wyszło :D Ja jeszcze nie próbowałam metody gazetowej, ale słyszałam o niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że dzięki metodzie 'gazetowej' serca są mega symetryczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A teraz powiedz jak to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze nie próbowałam tej metody

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cwana jesteś z tymi serduszkami :D

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny mani , idealny na walentynki;)

    OdpowiedzUsuń
  22. a jak odbijałaś? :D moczyłaś w alkoholu? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny kolorek i super wzorek uzyskałaś, chętnie wypróbuje twój sposób:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Kochani za każdy komentarz ;) Czytam je wszystkie i baaaardzo sobie cenie, wiec na pewno sie odwdzięczę !
Z miłą chęcią przyjmę konstruktywna krytykę ale wszelkie obraźliwe komentarze lub zawierające tylko reklamę, będą od razu usuwane.
a na wszystkie pytania będę odpowiadać albo tutaj, albo na Waszych blogach, aby było łatwiej. :)

Pozdrawiam. ♥