poniedziałek, 18 marca 2013

Mały wiosenny akcent ;) + TAG po raz kolejny

Za kilka dni mamy początek astronomicznej wiosny, a za oknem tymczasem, po cudownym, słonecznym weekendzie - śnieg. Demotywuje on pełną parą, dlatego na pazurkach aby odgonić tą, jakże złośliwą aurę, powstał delikatny i nieśmiały, wiosenny akcent.






Lakiery użyte do zmalowania mani :
Bazowy - Jumpy nr. (?)
Reszta - Paese nr. 107
Vipera Belcanto nr. 117
Golden Rose Paris nr. 209



------------------------------------------------------------------------------------------------------
  Dodatkowo po raz kolejny mam dla Was odpowiedzi na TAG, tym razem są to pytania od aalimki, którą bardzo serdecznie pozdrawiam i dziękuje za otagowanie ;) W sumie muszę Wam sie przyznać, iż odpowiadam na nie tylko ze względu na ogromna sympatię do Aalimki, oraz ze względu na fakt, iż zadało mi rewelacyjne pytania, które są ściśle związane tematycznie z moim blogiem ;))


Odpowiedzi, na zadane mi pytania:
1. Jak masz na imię?
Dość nietypowo, a mianowicie Nina :))
2. Jaki jest Twój ulubiony lakier do paznokci?
 trudno jest mi jednoznacznie wybrać mojego faworyta. Jest dużo takich, które mają w sobie "to coś"
3. Jak często zmieniasz kolor na paznokciach?
raz w tygodniu, ale to tylko dlatego, że ostatnio czas nie pozwala mi na częstsze zmiany.
4. Jak często robisz domowe SPA dla swoich dłoni?
takie porządne to także, tylko raz w tygodniu.
5. Od jak dawna malujesz paznokcie?
moja lakierowa historia tak namiętnie rozpoczęła się dopiero pod koniec 3 gimnazjum, wiec dopiero od 3 lat.
6. Obgryzałaś kiedyś paznokcie?
jeju, az wstyd mi sie przyznać, ale tak ! Gdy byłam małą dziewczynka moje pazurki wyglądały strasznie, a to wszystko za sprawką mojego taty, z którego brałam zły przykład.  Jednak dzięki mojej kochanej mamie uległo to zmianie. Początkowo zaczęła mi ona malować paznokcie gorzkimi lakierami itd. ale nie dawało to pożądanego rezultatu, bo bardzo szybko przyzwyczaiłam sie do tego smaku. Dopiero w 1 gimnazjum kupiła mi mój pierwszy taki prawdziwy lakier. Był to bardzo delikatny bezbarwny lakier z shimerem od Bell. dopiero wówczas na dobre skończył się mój problem z obgryzanymi pazurkami ;))
7. Pamiętasz lakier, który zakupiłaś jako pierwszy?
 moim samodzielnie kupionym lakierem była bell french manicure nr. 08. Od czasu gdy dostałam pierwszą buteleczkę od mamy,  notorycznie kupowałam kolejnie.
8. Jaki lakier zakupiłaś ostatnio?
aktualnie jestem na lakierowym odwyku :( (a raczej staram się na nim być, ale Ciiii...)
niestety w sobotę złamałam moją lakierową abstynencję (która o zgrozo! trwała już 4msc) i do mojego koszyczka w Rossmannie, wpadł Wibo nr.299
9. Byłaś kiedyś u kosmetyczki na manicure?
Nie. Cóż, może zabrzmi to troszkę egoistycznie, ale uważam, iż sama wiem lepiej co służy moim pazurkom, a co nie i  sama umiem o nie zadbać. Do mojego poglądu przyczynił się fakt, iż w pobliżu mnie nie ma żadnej dobrej  kosmetyczki. Dodatkowo zbyt wiele nasłuchałam się od znajomych o niekompetencji niektórych z nich, wiec mówię im stanowcze NIE ;)
10. Czym zajmujesz się na co dzień?
na chwilę obecna (na szczęście)jestem uczennicą ostatniej klasy liceum
11. Masz jakieś zwierzątka?
niestety nie, nad czym strasznie ubolewam ;C


Ja natomiast pozwolę sobie zaprosić wszystkie chętne dziewczyny, wiec nich każda z Was czuje sie otagowana :)
a pytania nich będą takie same jakie ja otrzymałam od  Aalimki ;))
 ------------------------------------------------------------------------------
i następna nominacja, tym razem od nailsmania , która serdecznie pozdrawiam ;)
1. Z jakiego powodu założyłaś bloga?
Można powiedzieć, że chciałam znaleźć po prosu swoje małe miejsce w świecie ;)
2. Który lakier lubisz najbardziej i chętnie go polecisz?
Strasznie trudno jest mi się zdecydować na jakiś konkretny kolorek. Jeśli chodzi o nudziaka to na pewno GR Paris nr. 201. Uwielbiam Vipera Belcanto nr 117 za cudowny kolor - ale to miłość nieodwzajemniona :(
3. Którą technikę lub motyw na paznokciach uwielbiasz?
Zdecydowanie są to kropeczki i panterka :)
4. Do którego kosmetyku zawsze wracasz?
tusz Maybelline, Colossal Volum` Express 100% Black ♥
5. Jakie jest Twoje największe marzenie?
ojej, nie będę zdradzać, aby nie zapeszyć *__*
6. W jakich trzech słowach byś siebie opisała?
cholernie wrażliwa lecz uparta altruistka
7. Ulubiona pora roku?
lato ♥__♥
8. Czym zajmujesz się w wolnej chwili?
Przede wszystkim maluje pazurki, słucham muzyki, tańczę, szkicuje, gotuje. Wszędzie mnie pełno. :)
9. Bez czego nie możesz się obejść?
Jeśli chodzi o kosmetyki, to na pewno bez lakierów do paznokci i tuszu do rzęs. Poza tym, to kocham czekoladę i owoce.
 10. Jaki owoc lubisz?
Uwielbiam prawie wszystkie owoce, ale do truskawek, mandarynek, winogrona, agrestu i czereśni wzdycham najbardziej Jestem raczej z tych osób, które obejdą się bez mięsa ale bez owoców i warzyw - nigdy w życiu. !
11. Styl - glamour czy na luzie?
Zależy od sytuacji i humoru. Jestem raczej z tych osób, które nie patrzą się, na obowiązujące w danym momencie trendy.  W modzie szukam odzwierciedlenia samej siebie i wybieram to w czym dobrze się czuje. Więc trudno jest mi jednoznacznie wybrać jeden ze stylów ;)


Pozdrawiam ;**

30 komentarzy:

  1. Paznokcie świetnie szkoda tylko, że kwiatki za oknem każą tak długo na siebie czekać

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudeńka :) ślicznie zdobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdobienie :) Wiosno przychodź już!! Dziękuję Kochana za tak miłe słowa w moim kierunku :D Zaczerwieniłam się :) Dziękuję również, że odpowiedziałaś na moje pytania. Masz piękne imię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie- delikatnie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie, aż czuć wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie :) aż czuć tu wiosnę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne kwiatuszki *.*
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że przywołasz tą wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie czekałam na Twoją paznokciową propozycję :)
    Wiosenna i bardzo ładna :) i piękny kształt paznokcia !! :)

    Zapraszam na konkurs :) do wygrania są kosmetyki Mariza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A u mnie zima na całego, mam nadzieję że wiosna w końcu do nas przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak wiosennie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczny i subtelny mani
    :) piekne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś otagowana u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci to wyszło :D Jak tak wszystkie namalujemy kwiatki na paznokciach, to może szybciej zrobi się ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dość fajny ten odcień Jumpy, ale u mnie raczej wyglądałby zbyt trupio ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. lakier Jumpy ma boski kolor.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdobienie , faktycznie z takim talentem nie masz czego szukać u kosmetyczki

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj żeby takie kwiatuszki były za oknem :(
    Ja obgryzałam paznokcie to 2 klasy liceum więc mam gorzej P

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosennie i delikatnie:D Ja też kiedyś obgryzałam paznokcie, ale na szczęście to już za mną:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale boskie *.*
    Ps. podoba mi sie Twój blog, moze obserwujemy sie nawzajem? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję! :*
    a Twoje jakie cudne, też wiosenne.. *_*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne pazurki :)
    Czytam już "Szczęściarza" i zostało mi mniej więcej 1/3 do przeczytania. Uwielbiam Sparksa :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie :-) uroczy kwiatuszek!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładniutki ten niebieski jumpy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. masz śliczny kształt pazurków :) a wzorek taki wiosenny <3

    sweterek jeszcze w trakcie przeróbek, ostateczny efekt pokażę w kolejnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale ślicznie, wręcz idealnie! :))
    dużo paznokciowych pytań w tym tagu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Kochani za każdy komentarz ;) Czytam je wszystkie i baaaardzo sobie cenie, wiec na pewno sie odwdzięczę !
Z miłą chęcią przyjmę konstruktywna krytykę ale wszelkie obraźliwe komentarze lub zawierające tylko reklamę, będą od razu usuwane.
a na wszystkie pytania będę odpowiadać albo tutaj, albo na Waszych blogach, aby było łatwiej. :)

Pozdrawiam. ♥