środa, 29 maja 2013

Firmoo ;))

Dzisiaj, mam dla Was parę słów o firmie, którą chyba doskonale zna już każda z Was, a mianowicie o Firmoo. ;)

Jakoś w listopadzie ubiegłego roku, dostałam e-mail od Pana Antonio, z propozycją współpracy. Początkowo miałam olbrzymie obiekcje, przed wirtualnym zakupem okularów. Dopiero w marcu, gdy moja wada wzroku, uległa gwałtownemu pogorszeniu, podjęłam decyzje i postanowiłam zaryzykować. Po długim szperaniu na stronie, w końcu udało mi sie wybrać oprawki idealne dla mnie. A po 2 tyg. od zamówienia, okulary miałam już w swoich łapkach. :)



Jakie są moje wrażenia ?

- Musze przyznać, iż jestem pozytywnie zaskoczona - firma wykazała się pełnym profesjonalizmem. Kontakt z Panem Antonim oraz z Panią Laurą - przedstawicielami firmy, jest niezwykle przyjemny. Obydwoje niezwykle rzetelnie i konkretnie odpowiadali na każde zadane im pytanie, nawet jeśli było ich nieskończenie wiele :)

- Na stronce mamy tzw " wirtualną przymierzalnie" gdzie wrzucamy swoje zdjęcia, zaznaczamy odległość źrenic i możemy zobaczyć jak okulary będą prezentować się na naszym nosku  ;)

- Każe oprawki na stronie mają dokładne podane wymiary, co niezwykle ułatwia nam zakup przez internet (przynajmniej osobą, które miała już na nosie jakieś okularki - mogą zmierzyć stare oprawki i porównać wymiary)

źródło : firmoo.com


- Strona Firmoo jest niezwykle przejrzysta i prosta w obsłudze, tak, że nawet osoby nie władający perfekcyjnie angielskim, bez trudy mogę się po niej poruszać i bez żadnych niemiłych niespodzianek zamówić produkt :)  Dodatkowo, firma  Tutaj  przygotowała przejrzystą instrukcje, jak "krok po kroku" dokonać zamówienia. ;)

- Przesyłka okularów jak na fakt, iż idą one do nas prosto z Chin (przy okazji zwiedzając pół świata :D ) jest ekspresowa ! Moje okularki wysłane zostały do mnie w środę, a już w poniedziałek w południe dzwonił do mnie kurier z paczka ;)

firma podaje nam numer paczki, dzięki czemu możemy "śledzić" naszą przesyłkę
- W zestawie wraz z okularami, dostajemy  twarde i miękkie etui, ściereczkę do czyszczenia oraz śrubokręt w formie breloczka, wraz z 2 zapasowymi śrubkami  :O




 Moje okulary, to klasyczny model #CP8384 w wersji black, matt (C2), które są dostępne tutaj




Aktualnie Firmoo, ma promocje dla nowych klientów. Pierwsze okulary są darmowe, a jedyne koszta jakie się ponosi, to przesyłka, która wynosi $18.75 (ok. 60 zł)

źródło : firmoo.com kliknij aby przejść do oferty

Firmoo w swojej ofercie oprócz okularów  korekcyjnych, ma również te przeciwsłoneczne jaki i okulary które są połączeniem obu jednocześnie. Dla osób, które są szczęściarzami i nie posiadają wady wzroku, jest możliwość zamówienia popularnych zerówek :)

Podsumowując, jak najbardziej polecam Wam Firmoo. Pomimo początkowych obiekcji, że szkła będą źle wykonane, czy  też, że oprawki będą źle dopasowane, to jestem zadowolona. Oprawki są dokładnie taki same, jak na stronie internetowej, w dodatku są lekkie i wygodne, a co najważniejsze, nie odczuwam żadnego dyskomfortu z powodu ich noszenia ( co jak dla osoby, która posiada dość sporą wadę wzroku i na co dzień uwielbia soczewki jest naprawdę dziwne )

źródło : firmoo.com kliknij aby przejść do strony głównej

Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tysięczną już w blogosferze recenzją okularów i firmą, którą każda z Was już pewnie doskonale zna (a o ofercie darmowych okularów nie wspominając).





PS. Okulary te dostałam w ramach współpracy z Firmoo, co oczywiście nie ma żadnego wpływu na moja opinie, ponieważ jest ona szczera !

+ zdjęcia z okularami na buźce dodam w weekend, gdy wrócę z Wrocławia :))

8 komentarzy:

  1. szkoda że nie dałaś fotki okularów na nosku

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne wybrałaś.Ja też miałam to zrobić, ale zgubiłam maila;( Teraz mnie tylko średnio raz w tygodniu bombarduje Antonio z propozycją rozdania, a okularów już nie chce mi dać:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może się jeszcze namyśli i ponownie rzuci propozycję podarowania okularków ? trzymam kciuki, aby tak było ! :)

      Usuń
  3. mnie jakoś nie przekonuje zamawianie okularów przez internet, przecież kupując stacjonarnie jest tyle mierzenia, rozmawiania z optykiem a tu tak raz, dwa i mamy ? przecież trzeba dokłdnie te jakies kąty poustawiać itd. indywidualnie do każdego oka. No takie moje wrażenie po tym jak byłam z chłopakiem kupować jemu okulary. Nie było to takie łatwe stacjonarnie, a przez internet.. hmm sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam zaryzykować. Swoje poprzednie okulary kupowałam u optyka, wiec miałam porównanie oprawek z Firmoo i moich starych, wiec problem z doborem taki trudny nie był. Na szczęście nie mam astygmatyzmu, wiec dobór szkieł nie jest taki pracochłonny. Firmoo to tak naprawdę była dla mnie "zabawa". Szczerze, to nie liczyłam na cud, wręcz byłam pewna, iż okażą się beznadziejne i będę musiała i tak kupić okulary u optyka. Okazało się jednak inaczej.

      W sumie to trzeba jednak zaznaczyć tutaj fakt, iż nie każdy optyk podchodzi do doboru oprawek profesjonalnie. Już nie raz zdarzyło mi się, iż byłam zbywana przez opryskliwego sprzedawcę, który twierdził, iż to że uwierają mnie noski to moje widzimisie -.- Wiec dobór oprawek stacjonarnie taki kolorowy też nie jest :))

      Usuń
    2. sama okularów nie noszę, więc w sumie mało się znam :)
      mój chłopak ma troszkę poważniejszą wadę i może dlatego było tyle zachodu przy dobieraniu oprawek i szkieł ;)

      Niech się dobrze noszą :).

      Usuń

Dziękuje Kochani za każdy komentarz ;) Czytam je wszystkie i baaaardzo sobie cenie, wiec na pewno sie odwdzięczę !
Z miłą chęcią przyjmę konstruktywna krytykę ale wszelkie obraźliwe komentarze lub zawierające tylko reklamę, będą od razu usuwane.
a na wszystkie pytania będę odpowiadać albo tutaj, albo na Waszych blogach, aby było łatwiej. :)

Pozdrawiam. ♥