piątek, 26 października 2012

Zmywacz Donegal :)


Witajcie kochani !
Jak same pewnie wiecie nieodzownym kompanem lakierów do paznokcie, jest jego brat - zmywacz ;)
Dlatego dzisiaj przybywam do Was z recenzją zmywacza z firmy Donegal. Jest to ZMYWACZ WYBIELAJĄCY Z EKSTRAKTEM Z CYTRYNY. Do tej pory podchodziłam do wszelkich zmywaczy bardzo neutralnie, jego zadaniem było po prostu dobre zmywanie lakieru i to wszystko, dlatego nigdy nie przywiązywałam się zbytnio do nich i w sklepie brałam pierwszy lepszy z brzegu. Takim sposobem trafił do mnie i ten cud. 


Co zapewnia nam producent ?
  • Zmywacz wybielający do paznokci naturalnych i sztucznych, nie powoduje ich rozpuszczania się ani zniekształcania, formuła bezacetonowa.
  • Dzięki aktywnym składnikom ekstraktu z cytryny w naturalny sposób rozjaśnia naturalną płytkę paznokcia dokładnie zmywając i eliminując zanieczyszczenia a delikatny zapach poprawia komfort pracy.
A jaka jest moja opinia?
 
+ przede wszystkim zmywacz o dziwo nie ma, aż tak nieprzyjemnego zapachu jak co niektóre. Może nie pachnie cudownie, czuć ten charakterystyczny dla zmywaczy zapach, ale jest on delikatny i nie powoduje tez dyskomfortu używania. A co do zapachu cytryny - jest wyczuwalny, szczególnie na paznokciach po zakończeniu czynności zmywania
+  buteleczka kryje, aż 150ml i wizualnie jest przyjazna oku.
+ Otwór, przez który wydobywa się zmywacz jest w sam raz przez co nie ma problemu z wylewaniem się go.

+  jest bardzo wydajny, używam go namiętnie od 2 miesięcy wraz z mamą i ubyło dopiero 1/3.
+ bardzo dobrze radzi sobie z lakierami pomimo bezacetonowej formuły. Spisuje się nawet przy brokacie i nie rozmazuje lakieru na całe palce, wiec duży plus mu za to ;)
+ czy pomaga przy odbarwionej płytce ? Szczerze, to nie mam zielonego pojęcia, ponieważ nie spotkałam się z takim problemem ;)
+ zmywacz ten, nie wysusza płytki i nie pozostawia żadnych białych smug
+  nie rozdwaja płytki paznokcia, co zdarzało mi się przy niektórych zmywaczach
+ przyjazna cena do wydajności i jakości. Ja zakupiłam go za 5,99
- małym problemem jest jego dostępność. Swój kupiłam, o ironio w sklepie spożywczym o.O i niestety, ale widziałam go tylko w jednej małej drogerii. Ale mam nadzieje, że w większych miastach jest częściej spotykany bo to naprawdę dobry produkt. Jednak na szczęście jest on też, dostępny na stronie producenta  <klik>

Podsumowując, wart jest swojej uwagi. Spisuje się bardzo dobrze i każdemu kto tylko go spotka, albo poszukuje dobrego zmywacza, szczerze polecam ;)

Pozdrawiam 

1 komentarz:

  1. Akurat weszłam na recenzję. Pochlebny i niedrogi, można go tylko kupić przez internet? :> Kurczę, posuzkam koniecznie u siebie w mieście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Kochani za każdy komentarz ;) Czytam je wszystkie i baaaardzo sobie cenie, wiec na pewno sie odwdzięczę !
Z miłą chęcią przyjmę konstruktywna krytykę ale wszelkie obraźliwe komentarze lub zawierające tylko reklamę, będą od razu usuwane.
a na wszystkie pytania będę odpowiadać albo tutaj, albo na Waszych blogach, aby było łatwiej. :)

Pozdrawiam. ♥