wtorek, 20 listopada 2012

Fioletowy kameleon ;)


Witajcie ♥
Po ostatnich żywych kolorkach na paznokciach, przyszedł czas na coś bardziej stonowanego. Tym sposobem stanęło, wiec na lakier : Virtual Fashion mania nr. 150 o ciekawej nazwie Chameleon Charm


Jest to śliczny jasny fiolet, z milionem delikatnych drobinek.

Jest to kolorek, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Jednak wraz z pierwszym malowaniem, moja miłość do niego, chyba troszkę ostygła. Aplikacja tego cuda, trzeba przyznać mnie zawiodła. Na paznokciach mam 4 warstwy, a nadal delikatnie widać końcówki paznokcia. Do tego lakier troszkę smuży, wiec trzeba cierpliwości i wprawy, aby go bezproblemowo nałożyć. Jednak muszę przyznać, ze lakier pomimo wszystkich swych wad, schnie dosc szybko ;)
Aby jednak nie było tak nudno, na palec serdeczny wylądował Topper z Essence. Kusiło mnie, aby potraktować nim wszystkie paznokcie, ale gdy pomyślałam sobie o ostatniej walce ze zmywanie, skutecznie  mi to wyperswadowało ten pomysł ;)













A wam jak podoba sie ten lakier i jego połączenie z topperem? ;)
Zostawiam Was wiec z piosenką( a raczej coverem), który ostatnio podbił moje serce...
a ja tymczasem uciekam do matematyki, w końcu przydałoby sie coś powtórzyć, przed jutrzejsza próbna maturką z matematyki. -.-
Buziaki ♥

25 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie ;)
    Też jutro pisze maturę z matmy. A jak ci poszedł dzisiejszy polski? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten z virtual ale jakie masz paznokcie piekne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. This is amazing!
    Hey darling nice blog you have here, I like your posts! Hope you will have time to visit mine and let me know your opinion about it, maybe we could follow each other if you like my posts =)
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie się prezentują te topy essence... ;) ale nie, nie dam się skusić.
    a każdy włos lubi co innego, mi te nivea bardzo przypadły do gustu, z pantene się nie lubię, chociaż czasami umyję włosy szamponem albo zastosuję odżywkę ;)

    och, za śniegiem to i ja bardzo tęsknię, ciągle chodzę i marudzę, że chcę już śnieg, zimę, a najlepiej to święta *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pisałam o paniach lekkich obyczajów ;P Zbrodnie i karę czytałam więc ogarniałam o co chodzi. Gorzej jeśli chodzi o tą drugą, ponieważ nie pamiętałam nawet jej imienia ;) Ja spodziewałam się łatwiejszego czytania i nie jestem zadowolona z tego jak mi poszło(jestem na mat-fizie więc to trochę mówi o mojej miłości polskiego;p). Mam nadzieje, że jutro pójdzie lepiej ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu ktoś z myśleniem podobnym do mojego! :D Cały dzień mówię, że to tylko matura próbna a większość moich znajomych straaaasznie to przezywa. ;)
    Powodzenia jutro! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za odwiedziny ;) świetny lakier! pozdrawiam i życze powodzenia na maturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako wielbicielka błyskotek wybrałabym wersję z topperem .

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie ominęła ta próbna matura, bo właśnie jestem chora :P
    Ile kosztuje ten topper z essence? Bo chcę się po niego wybrać w najbliższym czasie :)
    Też dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ALE CUDNE PAZURKI ♥.♥ z tym topperem wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor lakieru piękny, ale kształt Twoich paznokci cudowny!;) Uwielbiam takie ;) Zostaję tu na dłużej ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam nadzieję, że mój wyjazd wypali, bo przyszły tydzień mam przerąbany pod względem sprawdzianowo naukowym :D A co do lakierów to uwielbiam pastelkowe kolorki, więc ten ala lila bardzo przypadł mi do gustu ;) Jakie Ty masz pazurki , też bym chciała takie wyhodować, ale od razu się łamią.. Nienajlepszą kondycję mają. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm, moje paznokcie rozdwajają się bardzo często. Jestem dumna z zapuszczonych i w ogóle a tu trrrach ! Ni z tego nie z owego pęka jeden no i co.. Nie będę chodzić z jednym krótkim paznokciem a resztą długich. A tipsom mowię stanowczo nie. A co do odzywek i suplementów - to czego ja nie używałam xD Łykałam skrzyp i inne tabletki, ale to nie dla mnie, gdyż gdyby nie przypominanie mamy to po prostu bym o tym zapominała :<

    Dziękuję, również Cię dodaję do obs :*
    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. lakier ładny, ale ja to się w długości i kształcie Twoich paznokci zakochałam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A w jakiej cenie jest ta odżywka i gdzie ją można dostać?:) Właśnie tipsy są masakryczne, jedna dziewczyna u mnie w klasie zrobiła sobie tipsy - zarzucić im nic nie można, były ładne nawet, niezbyt długie z diamencikami i trzymały się baaardzo długo. Wiadomo miała potem od połowy paznokcia tipsa a do połowy swój paznokieć, pomalowała to na jaskrawy żółty - taki wtedy kolor był modny i wyglądało to nie powiem jak.. A i zamiast je jakoś przynajmniej spiłować to poobcinała przypuszczam, że cążkami, bo miała ostre kanty przy paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  16. I jak tam Ci poszła matma i język? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz piękne długie paznokcie, zazdroszczę!
    blady róż w duecie z topperem, super!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie cierpię jak ktoś chodzi i zagląda co pisze -.- Matma podst. całkiem ok. Jestem z siebie dumna jeśli chodzi o ang. bo sprawdzałam dziś odp do zadań zamkniętych i mam tylko 1 błąd :D No a że w przyrodzie musi zostać zachowana równowaga... zwaliłam matmę rozszerzoną.. ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne połączenie
    Też mam ten topper.
    Ja też pisałam w tym roku próbną maturę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na PIERWSZE urodziny mojego bloga <333
    W treści podziękowania i pełno zdjęć <3
    Serdecznie zapraszam, to ważne dla mnie wydarzenie ;*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Kochani za każdy komentarz ;) Czytam je wszystkie i baaaardzo sobie cenie, wiec na pewno sie odwdzięczę !
Z miłą chęcią przyjmę konstruktywna krytykę ale wszelkie obraźliwe komentarze lub zawierające tylko reklamę, będą od razu usuwane.
a na wszystkie pytania będę odpowiadać albo tutaj, albo na Waszych blogach, aby było łatwiej. :)

Pozdrawiam. ♥